Vihdoinkin ollaan töissä saatu käyttöön maksumyöhässä.fi- sivusto, josta jo aikaisemmin kirjoittelinkin.
Sivustolla on siis Live chat- osio, jossa asiakkaat voivat vuodattaa tuntojaan meille. Asiakaspalvelun aukioloaikana (8-20) paikalla on aina pari asiakasneuvojaa, jotka ovat sidottu vain chattailyyn.
Tällä hetkellä chattipäivystäjän rooli on erittäin mukava, sillä chattailijöitä ei vielä paljon ole.
Chatin ohessa pystyy siis loistavasti käyttämään myös muita sosiaalisia medioita, kuten vaikkapa facebookia.
Vielä toistaiseksi chattaily on toiminut hyvin ja mitään häiriötekijää ei ole vastaan tullut. Asiakkaat chatissä ovat hyvin asiallisia, joka on mielestöni aika iso yllätys ottaen huomioon sen, että chattaily voi tapahtua myös anonyymisti.
Uskoisin tämän olevan aivan huippu juttu- edelleen odotan mielenkiinnolla mitä tulevaisuus tuo tullessaan siinä vaiheessa, kun sivustolla alkaa olemaan näkyvyyttä myös muissa medioissa.
-Elina
maanantai 8. kesäkuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta. :D Olisin myös innokas kokeilemaan kyseistä asiakaspalvelua. Uskoisin, että tämä saattaa oikeasti levitä aika laajalle alueelle.. Innostuin heti! :D
VastaaPoistaMielenkiintoinen idea - tosin itse en välttämättä ensimmäiseksi haluaisi lähteä kirjoittamaan netissä chattiin, jos olisin perintätoimiston kirjeen saanut ja siitä olisi jotain kysyttävää. ;)
VastaaPoistaPuhelin tuntuisi ehkä luotettavammalta välineeltä hoitaa tämänkaltaisia asioita.
Aika mielenkiintoista tosiaan! Itse voisin hyvinkin käyttää tämän kaltaista palvelua ja uskon myös, että aika monet saattavat lähteä kopioimaan ideaa.
VastaaPoistaOmasta mielestänikin puhelin tuntuu helpommalta, mutta on jännää miten on oikeasti olemassa sellaisia ihmisiä (paljon) jotka ottavat yhteyttä mielummin kirjallisesti,esim. maili, tekstiviestit ja nyt tää tsätti, kun tarttuvat puhelimeen ja hoitavat asian yhdellä puhelulla kuntoon.
VastaaPoista-Elina