Olen joskus tainnut liittyä internetissä tai jonkin lomakkeen kautta Kupittaan Citymarketin postituslistalle, ja nyt joka maanantai pukkaa sähköpostiini uutiskirjettä CM:n kauppiaalta Hannu Aaltoselta. Nyt, kun olen kesän pois Turusta, on sähköposti melko hyödytön, mutta Turussa opiskellessa siitä on paljonkin iloa.
Sähköposti sisältää tarjouksia viikon jokaiselle päivälle, ja toisinaan myös tulostettavia kuponkeja, joilla saa ilmaisia näytteitä! En tiedä, että muilla kaupoilla/ketjuilla olisi tällaista toimintaa - toki sitä saattaa olla, mutta minulla K-CM on ainakin ensimmäinen laatuaan. Hienosti keksitty, sähköpostista löytyy yleensä paljon hyviä vinkkejä, se on tiivis ja selkeä, eikä laisinkaan ärsyttävä, kuten monet muut uutiskirjeet. Ihan mukavaa, että yksittäinen kauppakin hyödyntää tällaista mainontaa, eikä kyseessä ole esim. koko ketjun juttu, vaan henkilökohtaisempi.
Milloinkohan ruokakaupat ja marketit saadaan Facebookiin ja Twitteriin? ;)
Taru
Muistanko väärin vai eikö esim. amerikkalainen Starbucks-kahvilaketju hyödyntänyt markkinoinnissaan ja tuotteidensa testauksessa Twitteriä?
VastaaPoista