maanantai 18. toukokuuta 2009

Alku aina hankala.....

Noniin, vihdoinkin sain luotua tilin itselleni ja hommattua kirjoitusoikeudet blogiimme, se ei ollutkaan ihan niin yksinkertaista kuin kuvittelin. No, nyt on kuitenkin homma hoidossa ja pääsen aloittamaan postaamisen.

Minä olen siis Johanna, 22-vuotias liiketalouden opiskelija. AMK:n penkkejä on nyt kulutettu pari vuotta ja ainakin ensi syksy olisi tarkoitus olla vielä suomenmaalla ja koulussa. Tammikuussa suuntaan Saksaan harjoitteluun ja treenaamaan hevosen kanssa. Edellisestä lauseesta voi jo päätellä hieman elämästäni koulun ulkopuolella, eli omistan hevosen ja harrastan kilpaesteratsastusta. Mutta eipä siitä sen enempää.

Sosiaalisia medioita olen käyttänyt jo melko kauan, tämä taival taisi alkaa IRC-galleriasta aikanaan. Tällä hetkellä profiileja minulla on niin useassa paikassa, että vähän hävettää tunnustaa, mutta aktiivisimmin käytän Facebookia. Muita medioita, joista minulta profiili löytyy, ovat mm. ii2.org, Saksan IRC-galerie, Twitter, YouTube... onhan noita.

Mutta eipä kai minulla muuta ole tähän kohtaan sanottavaa. Seuraavassa postauksessa päästäänkin sitten itse asiaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti