perjantai 22. toukokuuta 2009

Voihan sitä näinkin oppia...

Aamuruuhkassa Mannerheimintiellä ratikassa istuessani en voinut olla kuulematta kahden, luultavasti yläasteikäisen tytön keskustelua takanani.
Se eteni suurin piirtein seuraavasti:

...

- ...siis kelaa, mä lisäsin sen feissariin (uskon ton tarkoittavan facebookia) ja se viel hyväksy meitsin!

- Häh?!? Miten sä pystyit? Mä en ois ikinä voinu!"

- Mä kelasin vaan et kaikki tai ei mitään. Mut voitsä uskoo, se seurustelee.

- Eikä!

- Mun tekis oikeestaan mieli ignoroida se mun frendeist.

...

Onhan tämäkin keino käyttää sosiaalisia medioita oppimisen apuna.

-Elina

1 kommentti:

  1. :)

    No onhan tuollainen keino aina paljon helpompaa etenkin ujoille henkilöille, kuin se itse juttelemaan meneminen. ;)

    - Arto

    VastaaPoista