maanantai 25. toukokuuta 2009

Makeasti julkisuuteen

Taas on löytynyt sosiaalisen median, eli YouTuben avustuksella, työpaikka eräälle onnekkaalle. Japanilainen musiikinopettaja Junji Koyama osaa tehdä hedelmistä soittimia. Hän soittaa tuttuja sävelmiä soittimillaan ja pääsi jukisuuten niiden kanssa YouTuben kautta.

Hänet lennätettiin Suomeen kuvauksiin Fazerin toimesta. Uuden Tutti Frutti Smoothie Mixin mainoskampajoissa nähdään Koyaman ihmeelliset soivat hedelmät. Koko kampanja lähti liikkeelle YouTuben kautta, josta se jalkaantui internetin kautta mobiilimainontaan, ulkomainontaan ja televisioon.

Tässä taas nähdään, miten sosiaalisten medioiden kautta voi kuka tahansa päästä julkisuuten. Tämä ilmiö näkyy hyvin laajasti tälä hetkellä, löytyyhän näitä uutisia jatkuvasti. Tässä meidänkin blogissa tuli kaksi kirjoitusta tästä samasta aiheesta peräkkäin, ja nyt vielä tämä kirjoitukseni. Pitäisiköhän tässä itsekin keksiä jonkin hieno idea, jolla löydä itsensä läpi sosiaalisissa medioissa? ;)

Tässä vielä linkki uutiseen Taloussanomissa.

-Johanna-

2 kommenttia:

  1. Taas täytyy todeta, että kaikkea ne japanilaiset keksiikin! :D Mun mielestä toi on aika hauska ja halpa idea soittaa.

    VastaaPoista
  2. Joo japanilaiset ovat kyllä ihmeen kekseliästä kansaa. Telkkarista tulee näitä japanilaisia sarjoja, kuten esim. Hullut japanilaiset ja Banzuke. Ne on kyllä niin kahjoja ja näitä on hauska seurata :D

    Kävin katsomassa pätkän tosta Junji Koyaman musiikista. Siellä hän puhalteli parsaa sun muuta :D

    VastaaPoista